Urząd Gminy w Budzowie

Konkurs „Babiogórska Szopka Regionalna” – 10 grudnia 2016 r., Zachełmna

Kategoria: Imprezy kulturalne Opublikowano: 12-12-2016

Dnia 10 grudnia 2016 r. został  rozstrzygnięty Gminny Konkurs na „Babiogórską Szopkę Regionalną” organizowany przez Bibliotekę i Ośrodek Animacji Kultury Gminy Budzów oraz Szkołę Podstawową w Zachełmnej. W konkursie tym ocenie podlegały szopki przedstawiające scenę betlejemską ilustrującą narodzenie Zbawiciela, umieszczoną w formie przestrzennej, w realiach regionu babiogórskiego – krajobrazu z zarysem Babiej Góry, architektury (kościół, kapliczka, drewniana chałupa itp.), elementów wyposażenia wnętrz, strojów itp. Ponadto szopka powinna być wykonana z użyciem materiałów naturalnych (np. drewno, papier, kora, nasiona, mech, kamień). Ocenie nie podlegały szopki wykonane w oparciu

o materiały sztuczne (tworzywo sztuczne, styropian, folia itp.). Postacie ludzi i zwierząt powinny być również wykonane z materiałów naturalnych (drewno, glina, ciasto, nasiona itp.). Regulamin dopuszczał użycie plasteliny lub modeliny. Ocenie nie podlegały szopki, w których użyto postaci gotowych lalek i figurek.

WYNIKI KONKURSU:

I. KATEGORIA „SZOPKA RODZINNA”
I miejsce
Adam i Dominika Kruźlak z rodziną z Bieńkówki
II miejsce 
Kacper Konas z rodziną z Budzowa
III miejsce 
Przemysław, Gabriela, Szymon Pieczara z Budzowa

Wyróżnienie

Rodzina Pieczarów z Budzowa

II. KATEGORIA „ DZIECIĘCA”
I miejsce 

Jakub Lenik ze Szkoły Podstawowej w Bieńkówce
I miejsce 
Oliwia Mglej ze Szkoły Podstawowej Nr 2 w Budzowie
II miejsce 
Klasa II –III ze Szkoły Podstawowej w Zachełmnej
III miejsce 
Klasa VI z Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Baczynie

III miejsce

Szymon Kołacz ze Szkoły Podstawowej Nr 2 w Budzowie

III. KATEGORIA „ MŁODZIEŻOWA”
I miejsce 

Anna Kulak z Gimnazjum w Budzowie

The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.