Urząd Gminy w Budzowie

„Gminny Przegląd Kolęd i Pastorałek”, 22 stycznia 2020 r. – Budzów

Polska kultura jest bogata w obyczaje związane z obchodzeniem Świąt Bożego Narodzenia. Mamy swoje tradycyjne potrawy, opłatek, dekoracje, jasełka i oczywiście śpiewanie kolęd. Najpiękniejsze pieśni bożonarodzeniowe można było usłyszeć podczas Gminnego Przeglądu Kolęd i Pastorałek zorganizowanego przez Bibliotekę i Ośrodek Animacji Kultury Gminy Budzów, Szkołę Podstawową im. Świętej Królowej Jadwigi w Bieńkówce i Parafię Rzymskokatolicką w Bieńkówce.  22 stycznia 2020 r. przed jury w składzie: Andrzej Lasek (nauczyciel w Szkole Muzycznej w Suchej Beskidzkiej), Krystyna Szczepaniak (przewodnicząca Rady Gminy w Budzowie), Danuta Kawa (dyrektor Biblioteki i Ośrodka Animacji Kultury Gminy Budzów) i ks. Jan Gibała (proboszcz parafii Rzymskokatolickiej w Palczy) zaprezentowali się przedszkolacy oraz uczniowie szkół podstawowych gminy Budzów. Przegląd odbył się w 3 kategoriach wiekowych. Łącznie można było obejrzeć 24 występy w wykonaniu kilkudziesięciu młodych wokalistów. Uczestnicy prezentujący tradycyjne polskie kolędy oraz wesołe pastorałki dostarczyli widowni wielu wrażeń i wzruszeń. Poziom Przeglądu  był bardzo wysoki i ciężko było wyłonić te najlepsze głosy.

Oto wyniki Przeglądu:
GRUPA WIEKOWA: PRZEDSZKOLA
Kategoria: Soliści

I miejsce: Joanna Byrska z Przedszkola Samorządowego w Bieńkówce
II miejsce: Alicja Lenik z Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Baczynie
III miejsce: Alicja Godawa z Przedszkola Samorządowego w Budzowie
Kategoria: Duety
I miejsce: Wiktoria Reciak i Martyna Maciaszczyk z Przedszkola Samorządowego w Budzowie
II miejsce: Gabriela Dzidek i Jakub Nocula z Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Palczy
II miejsce: Julia Kosmąd i Łucja Pająk  z Przedszkola Samorządowego w Bieńkówce
III miejsce: Hanna Putyra i Maja Nieciąg ze Szkoły Podstawowej w Jachówce
Kategoria: Zespoły
Wyróżnienie: Oliwia Bałos, Antoni Lenik, Łucja Pająk, Oskar Szczepański, Liliana Ogłaza z Przedszkola Samorządowego
w Bieńkówce
Wyróżnienie: Natalia Kuzak, Aleksandra Głowacz, Filip Kachnic, Antoni Gigoń, Dawid Piwowarczyk z Przedszkola Samorządowego w Budzowie

GRUPA WIEKOWA: SZKOŁY PODSTAWOWE, KL. I- IV
Kategoria: Soliści

I miejsce: Nicola Topćagić ze Szkoły Podstawowej w Bieńkówce
III miejsce: Karolina Malina ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Budzowie
III miejsce: Oliwia Wadowska  ze Szkoły Podstawowej w Zachełmnej
Kategoria: Duety
I miejsce: Weronika Nowak i Filip Łuczak ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Budzowie
II miejsce: Anna Głowacz i Oliwia Głowacz  z Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Baczynie
Kategoria: Zespoły
I miejsce: Ewelina Lenik, Martyna Malina Martyna Sergiel, Magdalena Synowiec, Julia Nieciąg ze Szkoły Podstawowej w Jachówce

GRUPA WIEKOWA: SZKOŁY PODSTAWOWE, KL. V- VIII
Kategoria: Soliści

I miejsce: Emilia Dróżdż z Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Palczy
II miejsce: Natalia Łuczak z Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Baczynie
II miejsce: Oliwia Kachnic ze Szkoły Podstawowej w Jachówce
III miejsce: Oliwia Wiąch ze Szkoły Podstawowej w Zachełmnej
Kategoria: Duety
I miejsce: Amelia Jurek i Kinga Chromy ze Szkoły Podstawowej w Jachówce
Kategoria: Zespoły
I miejsce: Mateusz Pieronkiewicz, Patrycja Kolenda, Martyna Moskała, Amelia Matuła, Milena Biela ze Szkoły Podstawowej
nr 1 w Budzowie
II miejsce: Wiktoria Sala, Angelika Prymula, Natalia Chromy, Marzena Cholewa, Jagoda Sarna ze Szkoły Podstawowej
w Bieńkówce
III miejsce: Karolina Fidelus, Kamila Krupa, Weronika Socha, Mikołaj Socha, Samuel Zaręba-Głód z Zespołu Szkolno–Przedszkolnego w Baczynie
Wyróżnienie: Julia Kruszniewska, Nikola Kucharska, Natalia Chwała, Anna Dobosz, Tomasz Kot z Zespołu Szkolno–Przedszkolnego w Palczy

Laureatom Przeglądu gratulujemy i życzymy  dalszego rozwijania  piękniej pasji, jaką jest śpiewanie.

Więcej zdjęć na www.bioakbudzow.pl 

The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.