Urząd Gminy w Budzowie

„Gminny Konkurs Recytatorski Szkół Podstawowych klas VI-VIII”, Budzów – 13 marca 2025 r.

Kategoria: Biblioteka i Ośrodek Animacji Kultury Gminy Budzów Opublikowano: 21-03-2025

W dniu 13 marca 2025 r. w Bibliotece i Ośrodku Animacji Kultury Gminy Budzów w Budzowie odbył się Gminny Konkurs Recytatorski Szkół Podstawowych dla klas VI-VIII. Celem konkursu było zaprezentowanie najciekawszych dzieł literatury polskiej i powszechnej oraz popularyzacja piękna i kultury języka polskiego. Do konkursów zgłoszono 16 uczniów Szkół Podstawowych z Gminy Budzów.

Umiejętności recytatorów oceniało jury w składzie: Justyna Głowacz – nauczycielka z Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Baczynie, Anna Kruźlak – nauczycielka ze Szkoły Podstawowej w Bieńkówce, Danuta Grygiel-Czaicka – nauczycielka ze Szkoły Podstawowej Nr 1 w Budzowie, Sabina Lasek – nauczycielka ze Szkoły Podstawowej Nr 2 w Budzowie,  Bernadetta Żołnierek – nauczycielka z Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Palczy oraz Monika Godawa – nauczycielka ze Szkoły Podstawowej w Zachełmnej.

Biorąc pod uwagę kryteria konkursu:  dobór repertuaru odpowiedni do wieku recytatora, sposób interpretacji tekstu oraz  ogólny wyraz artystyczny  przyznano następujące miejsca i wyróżnienia:

KATEGORIA KLAS VI-VIII

I miejsce –   Mikołaj Kołacz ze Szkoły Podstawowej w Bieńkówce
II miejsce –   Martyna Malina ze Szkoły Podstawowej w Zachełmnej
III miejsce –  Natalia Gałuszka z Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Baczynie
Wyróżnienie –  Karolina Kruźlak ze Szkoły Podstawowej w Bieńkówce, Emilia Godawa ze Szkoły Podstawowej Nr 1 w Budzowie

Wszystkim uczestnikom gratulujemy i dziękujemy za udział w konkursie.

Zdobywcy pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca będą reprezentować naszą gminę w Konkursie Powiatowym.

Więcej zdjęć na bioakbudzow.pl

The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.